Palina was excellent! She did a great and efficient job with my nails! I did a quick manicure and the result was great! Palina was also a very pleasant and friendly person! I would definitely visit again!
Réalisé par Palina•Manucure
Anna-Maria•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Voir la réponse de l'établissement...
Polina ist sehr freundlich, kompetent und segr profesionel.
Réalisé par Palina•Vernis semi-permanent mains
Maria•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Voir la réponse de l'établissement...
Ich war das erste Mal bei Palina und wurde sehr freundlich und aufmerksam empfangen. Eine sehr sympathische Frau mit grosser Berufserfahrung und sehr feiner Arbeitsweise. Bis bald!
Réalisé par Palina•Manucure
Tobias•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Super!
Réalisé par Palina•Manucure
Tatiana•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
I have been to many nail salons in Zurich and Polina is by far the best! She is a perfectionist! I sincerely recommend her!!