Very fast cut with no care and poor result, I will not go there gain.
Eseguito Marko Begic
Silvano•più di un anno fa
Recensione verificata
Visualizza la risposta del centro...
Sehr grosser, sauberer, schon eingerichteter Salon. Herr Begic war sehr nett, ruhig, professionell. Ich war das erste Mal dort, da mein Coiffeur kurzfristig krank wurde.
Kann ihn absolut weiter empfehlen!
Eseguito Marko Begic
Leandro•più di un anno fa
Recensione verificata
Es war das erste Mal für mich im Salon. Ich bin sehr zufrieden mit dem Service.
Eseguito Marko Begic
Maja•più di un anno fa
Recensione verificata
Alles super, wie immer!
Eseguito Marko Begic
Patrick•più di un anno fa
Recensione verificata
I am a regular customer at the salon for washing and styling my hair weekly. I can say my hair never looked better. Marko is carefully picking the right products for my hair, from conditioner, mask, leave in conditioner to heat protection. I couldn’t recommend it more