Freundlich, professionelle Arbeit und ein schönes Ergebnis.
Trattamento effettuato da Anna Wlodarczyk•Pedicure
Tanja•11 mesi fa
Recensione verificata
Ich kann den Kontakt mit Anna wärmstens empfehlen – sie ist sehr kompetent, freundlich und hilfsbereit. Eine echte Unterstützung!
Trattamento effettuato da Anna Wlodarczyk•Manicure semipermanente
Anna•12 mesi fa
Recensione verificata
Salon sehr klein. Jedoch eine sehr nette Behandlung.
Trattamento effettuato da Anna Wlodarczyk•Manicure giapponese
Gaby•12 mesi fa
Recensione verificata
I had a pedicure deluxe treatment by Anna. Anna is a very caring, friendly, professional person. She considers all personal needs and preferences. The atmosphere was relaxed. I felt totally comfortable the whole treatment time. The place is very clean, calm and the location is very good. I enjoy my beautiful feet now, thank you Anna!
Trattamento effettuato da Anna Wlodarczyk•Pedicure
Ela•12 mesi fa
Recensione verificata
Attentive service and a perfect manicure
Trattamento effettuato da Anna Wlodarczyk•Manicure giapponese