Friendly, professional and with a wonderful outcome. I will definitely be booking new appointments.
Priscilla •vor mehr als 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Excellent! I was really pleased with the service.
Lenka •vor mehr als 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Great as usual!
Andreea•vor mehr als 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
What a great experience! Karin does a fabulous manicure and it is such a bonus that she is so friendly and easy to talk to. I'll be calling her from now on :)
Lindsey•vor mehr als 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
As always enjoy the extreme professional pampering of my mani pedi and the superbe visual result.