Wie immer toll! Bin sehr zufrieden mit meinen Nägeln:-)
Behandelt von Tram•Nägel auffüllen
Susana•vor 5 Monaten
Verifizierte Bewertung
I‘ve been doing my nails here for 1 year and would definitely recommend this place. Great experience overall, Tram alway does a great job & is super nice ☺️.