Es isch super und Nägel sind fantastisch und Lüt sind würcklich nett und sie möched was du für Nägel wetsch es isch echt super 😁ich bi Echt zfride mit ihnen es isch echt mega guet 😁
Trattamento effettuato da Hai (1)•Ritocco unghie
Dalila•circa 4 anni fa
Recensione verificata
Super Salon! Sauber, sehr freundliches und engagiertes Personal, gutes Preis/Leistungsverhältnis, Nägel sind immer sehr schön!
Trattamento effettuato da David (1)•Pedicure semipermanente
Anonimo•circa 4 anni fa
Recensione verificata
Stets freundlich und versuchen immer ihr bestes die Kundenwünsche zu erfüllen (Design).