Service is always amazing!! Great quality and atmosphere and it's relaxing! I never feel rushed or as if my nail professional (Hoa) doesn't have time! Hoa pays attention to the little details and is great at what she does!
Trattamento effettuato da Hoa•
Ritocco unghieMostra tutto…
Krissy•5 mesi fa
Recensione verificata
Super Nägel, sehr nett und schnell.
Trattamento effettuato da Hajheen•Ritocco unghie
Selina•5 mesi fa
Recensione verificata
Top!
ManicureMostra tutto…
Angelica•5 mesi fa
Recensione verificata
Ich finde den Salon echt top und komme sehr regelmässig!
Trattamento effettuato da Hajheen•Ritocco unghie
Stefanie•5 mesi fa
Recensione verificata
Hajheen ist meine Favoritin. Sie ist super sympathisch und macht tolle Nägel.