Excellent manicure and pedicure as usual. Colour choice is great, Emilia is a real perfectionist - making sure your nails are done just right, salon is lovely and they even gave me a little Easter chocolate when I left - so cute!
Behandelt von Emilia
Christina•vor mehr als 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Freundlicher Service, super Ergebnis, absolut zu empfehlen!
R. Hefner•vor mehr als 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Alles war super und alle waren super nett, meine Nägel sehen super aus.